معمای روباه پیربودن انگلیس چیست؟
گونده ليگ سوزلر آذر بايجان اوغلوندان
امیدوارم بادرج واقعیتها،انعكاس مشکلات عمومی مردم وکارگران مخابرات مراکز روستایی (قشر ستمديده اين سرزمين)وبا ياري ومساعدت شما عزيزان به وظيفه شرعي وديني خودعمل كرده وصداي مظلوميت انسانهاي فراموش شده را به گوش مسئولين برسانم.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وطن سسي و آدرس watansasy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 285
بازدید کل : 47115
تعداد مطالب : 785
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

https://telegram.me/joinchat/CTykzQhYDnD7TJj00YtduQ

آمار مطالب

کل مطالب : 785
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 6
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 285
بازدید سال : 1105
بازدید کلی : 47115
معمای روباه پیربودن انگلیس چیست؟

به گزارش پایگاه خبری آذرسلام به نقل از حرف تو، با این پرسش بی بی سی انگلیسی ماهم برآن شدیم ببینیم اصلا این حیوان بیچاره،- منظورم روباه است - چیست؟ کجاست؟ و چگونه زیست می کند؟

با یک مطالعه سرانگشتی فهمیدم که باید بوسید : دستانی را که قلم می زنند درباره استعمار پیر و مکاری که هنوز هم دارد شیره جان انسانها را می مکد و با بی حیایی ادعای بشردوستی و صلح دارد.

واما آنچه از مطالعات اندکم بدست آوردم برای دوستان عزیز باز نشر می کنم

روباه، این جانور تقریباً در همه جای دنیا مخصوصاً در نواحی قطبی در جلگه‌ های بی درخت شمال و دور نیز به سر می‌برد. در سراسر دنیا بنا به دلیل زیست محیطی و دمای هوا در فصل های مختلف روباها به رنگ‌های مختلف دیده می‌شوند، به طوری که این رنگ های در قهوه ای در تابستان و سفید در زمستان تغییر می کند. روباه سرخ در اروپا، آفریقا، ودر آسیا و آمریکای شمالی به سر می‌برند.

و اما لانه ی روباه کجاست؟

لانه روباه ممکن است در زیر زمین، غار، میان صخره ها یا حفره های درون کنده درختان قرار داشته باشد. بعضی از روباه های قرمز لانه های شان را خودشان درست می کنند ولی بیشتر آن ها سوراخ هایی را که حیوانات دیگر حفر کرده اند به عنوان مخفی گاه و لانه خود انتخاب می کنند.

داستانهايي از حيله گري روباه

از پيامبر (ص) روايت شده است كه فرمودند : محيل ترين حيوانات همين روباه است . روباه درنده اي ترسو و در عين حال بسيار حيله گر و مكار است . يكي از حيله هاي روباه اين است كه خود را به مردن مي زند ، شكمش را پرباد مي كند و پاهايش را بالا مي آورد به طوري كه همه او را مرده تصور كنند اما همين كه جانوري به او نزديك مي شود حمله مي كند ولي اين حيله در مورد سگ شكاري كاري نيست .
از روباه پرسيدند : چگونه است كه از سگ هم تندتر مي دوي ؟ گفت :‌من به خاطر خودم مي دوم و سگ به خاطر ديگري . روباه جانوري بسيار چابك و زيرك است به بعضي افراد به دليل هوشياري و فتنه گري لقب روباه داده شده است ، مثل شيخ راشد بن سعيد آل مكتوم حاكم پيشين دبي كه به او لقب " ثعلب الخليج " يعني ( روباه خليج فارس ) داده بودند و ديگري مارشال اروين رومل ( روباه صحرا) كه يكي از مشاهير سران ارتش آلمان نازي د رجنگ جهاني دوم در سال 1941 ميلادي بود كه بعد از چند عمليات در صحراي آفريقا لقب « روباه صحرا » به او داده شد .

نمونه هاي زيادي از مكر و فريب روباه هنگام شكار ديده شده است . بعضي از آنها براي شكار مرغابي خود را به داخل آب رودخانه مي اندازند و با مخفي كردن پوزه به وسيله برگها ، به مرغابيهاي وحشي نزديك شده و آنها را شكار مي كنند و براي شكار خرگوش و پرندگان ديگر ، روباه به وسيله بازي و حركات جالب شكار را به طرف خود جلب كرده و با يك جست و خيز سريع ، نزديكترين جانور را شكار كرده و طعمه خود مي سازد . شكارها به خصوص خرگوش را از ناحيه گردن مورد حمله قرار مي دهد همچنين در بعضي اوقات براي گرفتن جوجه و تخم ها به مرغ هاي خانگي حمله مي كند و در تابستان به مزارع حمله كرده و گوجه و آلو مي خورد. معمولا غذاي زيادي را در محلي زير خاك مخفي نموده و در موقع احتياج به تنهايي يا با روباه هاي ديگر براي استفاده به آن مراجعه مي كند .

با یک نگاه دقیق تر به این مطالب تازه می فهمم چرا حضرت آقا رهبر فرزانه ام به اسرائیل جنایتکار لقب سگ هار منطقه را داده است.


تعداد بازدید از این مطلب: 671
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود